Betalen
U krijgt uw rekening van Infomedics! Wat gebeurt er nu?
web: www.infomedics.nl
tel: 036 – 20 31 900
Als u naar de tandarts, uw fysiotherapeut of een andere zorgverlener bent geweest, krijgt u een nota. Uw zorgverlener stuurt de rekeningen niet zelf. Ze hebben Infomedics gevraagd om dat werk voor hen te doen.
U ontvangt dus een nota van Infomedics en u moet betalen aan Infomedics. Dit is afgesproken met uw zorgverlener.
Hoe te betalen
Heeft u geen internet of internetbankieren, vraag dan bij uw bank hoe u geld kunt overmaken naar Infomedics. De mogelijkheden verschillen per bank. Als u wel internetbankiert, kunt u het bedrag van de nota overmaken op de IBAN (bankrekening) van Infomedics. Vermeld bij uw betaling altijd de 13-cijferige referentie die op de factuur van Infomedics staat.
Wat te doen als u vragen heeft
Wilt u weten of uw nota al betaald is of heeft u een andere vraag, dan vindt u het antwoord op de website van Infomedics www.infomedics.nl.De website is alleen beschikbaar in het Nederlands.
Kunt u het antwoord niet vinden op de website, dan kunt u bellen met Infomedics. Het telefoonnummer is 036 20 31 900. De telefoonservice is alleen beschikbaar in het Nederlands.
Wat te doen als u de rekening niet direct kunt betalen?
Als u de rekening niet direct kunt betalen, kunt u Infomedics om een aflossingsschema vragen. U kunt de rekening dan in termijnen betalen.
Onder de veelgestelde vragen op de website van Infomedics vindt u ‘Ik wil een betalingsregeling treffen’. Als u het formulier dat u daar kunt vinden invult en opstuurt, kunt u uw aflossingsschema aanvragen.
U kunt Infomedics ook bellen 036 20 31 900.