U krijgt uw rekening van Infomedics! Wat gebeurt er nu?

infomedics logo

web: www.infomedics.nl

tel: 036 – 20 31 900

Als u naar de tandarts, uw fysiotherapeut of een andere zorgverlener bent geweest, krijgt u een nota. Uw zorgverlener stuurt de rekeningen niet zelf. Ze hebben Infomedics gevraagd om dat werk voor hen te doen.

U ontvangt dus een nota van Infomedics en u moet betalen aan Infomedics. Dit is afgesproken met uw zorgverlener.

Hoe te betalen

Heeft u geen internet of internetbankieren, vraag dan bij uw bank hoe u geld kunt overmaken naar Infomedics. De mogelijkheden verschillen per bank. Als u wel internetbankiert, kunt u het bedrag van de nota overmaken op de IBAN (bankrekening) van Infomedics. Vermeld bij uw betaling altijd de 13-cijferige referentie die op de factuur van Infomedics staat.

Wat te doen als u vragen heeft

Wilt u weten of uw nota al betaald is of heeft u een andere vraag, dan vindt u het antwoord op de website van Infomedics www.infomedics.nl.De website is alleen beschikbaar in het Nederlands.

Kunt u het antwoord niet vinden op de website, dan kunt u bellen met Infomedics. Het telefoonnummer is 036 20 31 900. De telefoonservice is alleen beschikbaar in het Nederlands.

Wat te doen als u de rekening niet direct kunt betalen?

Als u de rekening niet direct kunt betalen, kunt u Infomedics om een ​​aflossingsschema vragen. U kunt de rekening dan in termijnen betalen.

Onder de veelgestelde vragen op de website van Infomedics vindt u ‘Ik wil een betalingsregeling treffen’. Als u het formulier dat u daar kunt vinden invult en opstuurt, kunt u uw aflossingsschema aanvragen.

U kunt Infomedics ook bellen 036 20 31 900.

Deze info is ook beschikbaar in het Turks, Arabisch, Engels en Pools.

balieflyer Turks
balieflyer Arabisch
balieflyer Engels
balieflyer Pools
payment bg
prevention bg